همکاری دوشرکت IBM و VMware در زمینه‌ی Private Cloud

اخیرا شرکت IBM اعلام کرد که Clarient Global LLC به عنوان یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک، اقدام به انتخاب VMware Cloud Foundation بر روی IBM Cloud، جهت تبدیل داده‌های Client‌ها و مدیریت اسناد در سرویس‌های مالی نموده است، تا بدین ترتیب همچنان به ارتقای روند اجرای Softlayer Private Cloud برای پلتفرم Clarient Entity Hub ادامه دهد.

با استفاده از Clarient Entity Hub این امکان برای کاربران فراهم می‌شود تا اطلاعات مربوط به اشخاص حقوقی را از طریق یک واسط کاربری ایمن و دارای کاربری آسان، با اطمینان خاطر، آپلود و نگهداری نموده و حتی به اشتراک بگذارند. این پلتفرم، فرآیند اعتبار سنجی داده‌های Client‌ها و مستندات را خودکار ساخته و علاوه بر ایجاد شفافیت و کنترل بیشتر برای کاربران، قابلیت‌های مدیریت ریسک را نیز بهبود می‌بخشد.

شرکت Clarient از طریق این پیاده‌سازی جدید، برنامه کاربردی Clarient Entity Hub خود را با استفاده از VMware Cloud Foundation بر روی IBM Cloud که روی سرورهای Bare Metal اجرا می‌شود، ارتقا داده است. Clarient از طریق این Private Cloud، همچنان به بهبود امنیت، مقیاس (Scale) و انعطاف‌پذیری (Flexibility) ادامه می‌دهد و این در حالی است که به دلیل توانایی کنترل و مدیریت Hypervisorها نیز می‌تواند تراکم سرور بیشتری را به دست آورد.

علاوه بر راهکار Private Cloud مذکور که به دلیل مشارکت استراتژیک بین IBM و VMware ساده‌تر‌ هم شده است، Clarient به منظور افزایش قابلیت دید (Visibility) و مدیریت بیشتر داده‌ها و فرآیندها برای Clientها، با BPM  یا به عبارتی Business Process Management شرکت IBM نیز ادغام گردیده است.


Natalia Kory، مدیر ارشد فناوری اطلاعات Clarient اظهار داشت: این شرکت با ایجاد شفافیت، کنترل و استانداردسازی توانسته است کارایی بیشتری را در فضای مدیریت اسناد و Client Entity Data ایجاد کند. وی در ادامه افزود: همزمان با رشد و توسعه Community  Clarient Entity Hub، همچنان ارزیابی روش‌ها جهت ارتقای هر چه بیشتر راهکار‌های مربوط به جریان‌های کاری به منظور بهبود تجربه کلی کاربران و افزایش کارایی فرآیند‌های پردازش ادامه می‌یابد. راهکار BPM متعلق به شرکت IBM به همراه VMware Cloud Foundation در راهکار IBM Cloud، به این شرکت کمک خواهد کرد تا علاوه بر دستیابی به این شرایط، هزینه‌های نگهداری پلتفرم را نیز کاهش دهد.

IBM Cloud علاوه بر انعطاف‌پذیری، یک شبکه با افزونگی کامل (Redundant) و با کمترین میزان تاخیر را برای Clarient ارائه می‌نماید که امکان برقراری ارتباط نزدیک و Real-Time بین دیتاسنتر‌ها در موقعیت‌های مختلف را فراهم نموده و حفظ هماهنگی Replication Siteها را بدون هیچ گونه هزینه برای استفاده از شبکه تسهیل می‌نماید.

 

Bill Karpovich، مدیر کل پلتفرم Cloud در IBM اظهار نمود: همگام با افزایش تقاضا برای داده‌های دقیق و سازگار از سوی Client‌ها، این راهکار خلاقانه Clarient برای موسسات مالی در سراسر جهان اهمیت بیشتری می‌یابد. وی افزود: Clarient با بهره‌گیری از شراکت با IBM و VMware قادر است زیرساخت سراسری و قابل کنترل خود را همچنان گسترش دهد.

Geoff Watres، معاون بخش ارائه سرویس VMware عنوان کرد: شراکت با IBM در زمینه‌ی Cloud به منظور توسعه و تکامل این روند ادامه می‌یابد، ضمن اینکه در کنار آن تلاش می‌شود Clientهایی مانند Clarient قادر به حل چالش‌های مهم تکنولوژی مورد نظر گردند. Clarient Entity Hub، یک روش جدید برای پشتیبانی از شرایط منحصر به فرد در بخش سرویس‌های مالی به شمار رفته و داده‌هایی دقیق، سریع و خودکار ارائه می‌نماید. وی افزود: هدف ما کسب موفقیت در کنار IBM و متقاعد نمودن کاربران برای انتخاب Cloud و در عین حال حفظ سرمایه‌گذاری‌های فعلی آن‌ها می‌باشد.

IBM با یک شبکه جهانی دارای حدود ۵۰ دیتاسنتر برای Cloud در ۱۷ کشور و ۶ قاره، به عنوان یکی از ۳ شرکت فعال در حوزه Cloud به صورت Public، Private و Hybrid شناخته می‌شود. در جدیدترین ارزیابی سرویس‌های Public Cloud که هر شش ماه یکبار انجام می‌شود، شرکت IBM در حوزه IaaS، رتبه‌ی دوم را به دست آورده است. همچنین این شرکت در گزارش تحقیقاتی درباره کاربران Cloud تحت عنوان مقایسه برنامه‌های کاربردی جدید در مقابل برنامه‌های قدیمی، در چندین شاخه از جمله بیشترین پلتفرم Cloud انتخاب شده، بیشترین میزان رضایتمندی کاربر و گزینه برتر مورد انتخاب سازمان‌ها برای سرویس‌های مربوط به تغییر برنامه‌های کاربردی به عنوان پیشرو در این زمینه معرفی گردیده است.

منبع : apk.co.ir

درباره نویسنده

newadminnews

پاسخ دهید