حمله سازمان یافته به سرورهای ایران

چندی پیش یک گروه تخصصی DDoS در اسراییل اقدام به حملات مخرب DDOS به فضای سایبری ایران نموده است. از جمله حملات مخرب آن به سایت های معروف ایرانی مانند دیجیکالا، بانک ملی و خراسان نیوز است!

با توجه به خبر های واصله فایل مربوط به لیست آدرس هایی که مورد این حمله قرار گرفته اند حدود ۱۷۰،۰۰۰ خط بود که از این دست دامنه های (IR) مورد بررسی قرار داده شده و بجد میتوان گفت: سرور ارایه دهنده اینترنت یا هاستینگی نمونده بود که مورد حمله قرار نگرفته باشد!

سایت هایی که بیشتر از نظر ما معروف بودند مرورد حمله قرار گرفته بودند :
دیجی‌کالا، ورزش۳، بانک ملی، بانک سامان، همراه اول،‌ رایتل،‌ ایرانسل، download.ir، میهن دانلود، p30day، سافت۹۸ و ….

درگاه های بانکی:
زرین‌پال و چند شرکت دیگر

ISP:
افرانت، آسیاتک، پارس‌آنلاین و …

سرور های گیم:
wowzone، تهران گیمینگ و …

واقعا آنقدر این حملات گسترده بودند که اسامی سایت های مورد حمله قرار گرفته شده در این پست جای نمیگیرند.  ولی این بین چند نقطه خاص وجود داشت که جای تامل دارد ؛ مخابرات و شرکت زیر ساخت و enamad!

بطور کل سایت ها و سرور های زیادی مورد حمله قرار گرفتند و به همین علت این لیست اینجا اشتراک گذاشته می شود تا کسانی که مورد حمله قرار گرفته اند بتوانند پیگیری قانونی کنند.

اگر شما صاحب سایت،‌ سرور و یا غیره هستید و بین این تاریخ های زیر دچار حمله DDoS یا کندی سرعت و یا … شدید، شاید بهتر باشد شما هم به لیست زیر سری بزنید و دنبال آی‌پی یا اسم خودتون بگردید:
از: ۰۲-۰۵-۲۰۱۶ ۰۰:۲۲ تا ۲۲-۰۷-۲۰۱۶ ۱۷:۴۲

لیست آی‌پی هایی که مورد بررسی قرار گرفته است
لیست آی‌پی های (IR)
لیست کل آی‌پی ها
ویرایش:
این خبر به نقل از منابع توییتری بوده و سایت NewAdmin فقط این خبر را نقل قول کرده است و ارتباط این مطلب را با هر مجموعه ای در کشور و یا بیرون از کشور  نمی تواند تایید کند.

 

منبع

درباره نویسنده

newadminnews

پاسخ دهید