آخرین بروزرسانی ویندوز ۱۰ در هفته ‘ گذشته منتشر شد. این بروزرسانی با مشکلاتی همراه بود که پس گزارش این مشکلات، ارائه بروزرسانی متوقف شد. کاربران گزارش کردند که با نصب بروزرسانی فایلهای آنها از جمله تصاویر، اسناد و پوشهها حذف شده است. بروزرسانی ۱۰۸۹ ویندوز ۱۰ مشکلات دیگری را نیز به همراه داشته است، از جمله استفاده نادرست از پردازنده در Task Manger و درایورهای صوتی نامناسب.
حذف فایلهای کاربران مشکل نگرانکنندهای است. یکی از کاربران در فروم Microsoft Support گفته است حدود ۲۲۰ گیگ از فایلهای وی حذف شده است و برنامههای بازیابی فایلها نیز توانستهاند تنها بخشی از فایلها را بازیابی کنند. بنابراین، مایکروسافت فعلا اعلام کرده است که کاربران بروزرسانی را نصب نکنند، حتی اگر آنرا بارگیری کردهاند.
بنظر میرسد که این مشکل در میزبانی آنلاین فایل و سرویس هماهنگی دستگاه با OneDrive مرتبط است. گفته میشود این باگ در فازهای اولیه آزمایش وجود داشته و نادیده گرفته شده است. دلیل اصلی وجود باگ هنوز تعیین نشده است.
توصیه میشود تا زمانی که این مشکل برطرف نشده است، نسبت به بروزرسانی ویندوز ۱۰ اقدام نشود. توصیه می شود قبل از اعمال بروزرسانی ها از سیستم اصلی پشتیبان گیری شود و همچنین بروزرسانی ابتدا در محیط آزمایشگاهی تست شده و سپس در محیط عملیاتی اعمال شود.
منبع
تمامي حقوق مادی و معنوی براي سايت NewAdmin.ir محفوظ مي باشد و بازنشر مطالب صرفاً با ذکر نام سايت و نويسنده مجاز است.
پاسخ دهید